ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ LMW

8 (έξυπνοι) τρόποι για να αυξήσετε την αποδοτικότητα σας

Αρχική Άρθρα 8 (έξυπνοι) τρόποι για να αυξήσετε την αποδοτικότητα σας

Διανύουμε ήδη έναν καινούργιο χρόνο, έχοντας καινούργιες προσωπικές κι επαγγελματικές προσδοκίες. Ο κορωνοϊός είναι όμως ακόμα εδώ και δοκιμάζει τις αντοχές μας. Για τον κόσμο της εργασίας, οι προκλήσεις είναι μεγάλες και το ανθρώπινο δυναμικό βρίσκεται υπό καθεστώς σημαντικού άγχους. Στα προηγούμενα άρθρα μας είχαμε επικεντρωθεί στην σπουδαιότητα της εργασιακής δέσμευσης και του δεσίματος που αναπτύσσεται μεταξύ των μελών της εργασιακής ομάδας, ώστε να ενισχυθεί η εταιρική κουλτούρα κατά την πανδημία.

Ο στόχος όμως του επιχειρηματικού κόσμου δεν είναι απλά να επιβιώσει της πανδημίας, αλλά να εξακολουθήσει να προοδεύει. Είναι στην ανθρώπινη φύση να ελπίζουμε, να προσπαθούμε διαρκώς για το καλύτερο και η πανδημία μπορεί να αποδειχτεί μια πολύτιμη ευκαιρία για να αποδείξουμε την αποφασιστικότητά μας και την επιμονή μας. Οι εταιρείες και οι οργανισμοί δεν χρειάζονται μόνο δεμένες ομάδες και αφοσιωμένους εργαζόμενους. Χρειάζονται αποδοτικές ομάδες που θα φέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα και θα κάνουν εξαιρετική εργασία.

Η διοίκηση και η ηγεσία των εταιρειών σε αυτές τις συνθήκες καλείται να επιδείξει μεγάλη έμπνευση, τόλμη, ευφυΐα και ευρηματικότητα. Θέλουμε οι εταιρείες μας να συνεχίσουν να αναπτύσσονται και να παράγουν κέρδη, ακόμα και μέσα στην πανδημία.

Η LMW, ως εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού, σας προτείνει να δείτε την διαχείριση των εταιρειών σας με μια καινοτόμο διάθεση και να δοκιμάσετε καινούργιες μεθόδους. Σας δίνουμε λοιπόν τις δικές μας οκτώ αρχές για ένα εμπνευσμένο μάνατζμεντ, που θα διασφαλίσει την μέγιστη απόδοση των εργαζομένων σας!

  1. Λάβετε υπόψη σας ότι οι καιροί έχουν αλλάξει και ότι οι συνθήκες δεν είναι πια οι ίδιες.

Αρκετοί εργαζόμενοι δουλεύουν εξ αποστάσεως, οι ώρες εργασίας έχουν γίνει ελαστικές κι επικοινωνούμε κυρίως σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες επικοινωνίας. Ένας καλός μάνατζερ πρέπει να λάβει όλες αυτές τις παραμέτρους υπόψη του, όταν διαχειρίζεται και αναθέτει εργασίες στους εργαζομένους.

  1. Ευθυγραμμίστε τις προσωπικές φιλοδοξίες των εργαζομένων με τους στόχους και την κουλτούρα της εταιρείας.

Πως μπορεί ένας εργαζόμενος να είναι αποδοτικός, αν δεν είναι αφοσιωμένος και στην ίδια σελίδα με την ηγεσία της εταιρείας; Η εταιρική κουλτούρα, όπως έχουμε αναπτύξει σε προηγούμενο μας άρθρο, είναι η μηχανή που οδηγεί κάθε εταιρεία σε επιτυχία. Οι εργαζόμενοι που αγκαλιάζουν την εταιρική κουλτούρα και την βρίσκουν συμβατή με τους δικούς τους προσωπικούς στόχους και ηθικές αξίες, είναι εκείνοι που θα επιδείξουν δέσμευση και αποδοτικότητα.

  1. Πριν αναθέσετε κάποιο πρότζεκτ, έχετε πολύ καθαρή ιδέα για το πρότζεκτ, για το τι θέλετε να πετύχετε, ποιοι είναι οι οικονομικοί στόχοι, τη διάρκεια και τον χρόνο ολοκλήρωσης της εργασίας.

Ανεξάρτητα από το πόσο ικανή είναι μια εργασιακή ομάδα ή ένας εργαζόμενος, αν ο μάνατζερ δεν επικοινωνήσει καθαρά την φύση της εργασίας, το ίδιο το πρότζεκτ θα αποτύχει. Είναι κοινό μυστικό ότι αρκετές φορές είμαστε χαμένοι στην μετάφραση. Η επιτυχημένη περιγραφή του πρότζεκτ με καθαρό και χειροπιαστό τρόπο από τον μάνατζερ αποτελεί και ένα πολύ καλό ξεκίνημα για την επιτυχία.

  1. Θέστε υψηλούς στόχους και κάντε έξυπνα την ανάθεση των εργασιών     

Προκαλέστε τους εργαζομένους να φτάσουν το ύψιστο των ικανοτήτων τους. Οι χαμηλές απαιτήσεις θα εμποδίσουν τους εργαζομένους από το να ξεπεράσουν τον εαυτό τους. Διαλέξτε σωστά τον άνθρωπο για κάθε εργασία.  Αυτή η επιλογή πρέπει να στηριχτεί όχι μόνο στο κριτήριο «ποιος μπορεί να κάνει τη δουλειά» αλλά και στο «ποιος θέλει να κάνει τη δουλειά». Όταν ο εργαζόμενος είναι ενθουσιασμένος με το πρότζεκτ, πιθανότατα θα το εκτελέσει με μεγάλη επιτυχία.

  1. Αξιολογήστε την αποδοτικότητα των εργαζομένων τώρα, όχι αργότερα.

Καθώς προχωρούν οι εργασίες, ένας καλός μάνατζερ πρέπει να έχει την προσοχή του διαρκώς στραμμένη στην εξέλιξη τους. Οι εργαζόμενοι χρειάζονται καθοδήγηση και αξιολόγηση, καθώς εκτελούν την εργασία τους. Ειδικά τώρα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου οι περισσότεροι εργαζόμενοι δουλεύουν εκτός γραφείου, οι μάνατζερς καλούνται να χρησιμοποιήσουν όλα εκείνα τα εργαλεία για να αξιολογούν την απόδοση των ομάδων τους σε συχνά διαστήματα. Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας σε εβδομαδιαία ή ακόμα και καθημερινή βάση είναι μια ασφαλής μέθοδος για να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα αμελήσουμε οποιαδήποτε παράμετρο.

  1. Αντιμετωπίστε την χαμηλή αποδοτικότητα τώρα, όχι αργότερα.

Η αξιολόγηση απαιτεί να είστε θαρραλέοι. Ονοματίστε με συγκεκριμένο τρόπο τις αδυναμίες στην απόδοση των εργαζομένων, ώστε να επωφεληθούν πραγματικά από τα σχόλια που έχετε για την εργασία τους. Η χαμηλή αποδοτικότητα μπορεί να είναι το αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Επικοινωνήστε καθαρά, δώστε οδηγίες και βοηθήστε τους εργαζομένους σας να ξεπεράσουν τα εμπόδια, αντί να αναβάλλετε επ’ αόριστον την εποικοδομητική κριτική. Όταν γίνουν γρήγορα οι διορθωτικές κινήσεις, είναι πιο πιθανό να αναστρέψουμε ένα κακό αποτέλεσμα.

  1. Και όταν έρθει η ώρα για την επιβράβευση, πείτε την καλή κουβέντα.

Οι αποδοτικοί εργαζόμενοι πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται με ηθικό και χειροπιαστό τρόπο. Η διοίκηση των εταιρειών μερικές φορές επικεντρώνεται τόσο πολύ στο να διορθώσει ή να βελτιώσει την απόδοση των όχι και τόσο ικανών εργαζομένων, που ξεχνούν να αναγνωρίσουν την καλή δουλειά των αφοσιωμένων κι ενθουσιασμένων με τη δουλειά τους εργαζομένων. Η εξαιρετική τους απόδοση θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης και για την υπόλοιπη εργασιακή ομάδα να αυξήσει την παραγωγικότητα της.

  1. Δείξτε κατανόηση.

Είναι η ώρα για το μάνατζμεντ και την ηγεσία του εταιρικού κόσμου να εκφράσουν την κατανόηση τους για το ανθρώπινο δυναμικό. Η πανδημία έχει προκαλέσει μεγάλη αβεβαιότητα όχι μόνο για το αν θα διατηρήσουμε τις θέσεις εργασίας μας, αλλά και για την προσωπική μας υγεία και την υγεία των αγαπημένων μας ανθρώπων. Οφείλουμε σε τέτοιους καιρούς να δείξουμε ενσυναίσθηση και βαθιά κατανόηση για κάθε εργαζόμενο.

Εκτός από τις οκτώ βασικές αρχές που μπορούμε να εφαρμόσουμε στις εταιρείες μας, η LMW έχει αναπτύξει για εταιρείες και οργανισμούς προηγμένες μεθόδους για να εξασφαλίσει την εργασιακή αποδοτικότητα. Θεωρούμε ότι κάθε εταιρεία αποτελεί μια κατεξοχήν μοναδική περίπτωση και μελετούμε σε βάθος την κουλτούρα και την στρατηγική της. Συνεργαζόμαστε με την ηγεσία και τους μάνατζερς, ώστε οι στόχοι της εταιρείας να έχουν γίνει αντιληπτοί πλήρως από τους εργαζομένους με καθαρό τρόπο και αναπτύσσουμε εργαλεία αξιολόγησης και διαχείρισης της αποδοτικότητας, ώστε να επιτύχουμε το ύψιστο της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού.

Με την βοήθεια των έμπειρων συμβούλων μας, χρησιμοποιούμε balanced scorecards που είναι προσαρμοσμένα στον χαρακτήρα και τις στρατηγικές ανάγκες κάθε εταιρείας. Η ομάδα μας θα χαρεί να συμβάλει στην μέγιστη βελτίωση της αποδοτικότητας της εταιρείας σας.

Σχετικά Άρθρα

Ο Ανθρώπινος παράγοντας ως κινητήρια δύναμη επιχειρηματικής ανάπτυξης

Οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να είναι όχι μόνο ένας πολύτιμος πόρος, αλλά και βασική κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Οδηγός για επιτυχημένες συνεντεύξεις ‘εξ αποστάσεως’

Στη δουλειά μας, συχνά μπορεί να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία συνεντεύξεων με υποψηφίους χωρίς να τους έχουμε συναντήσει από κοντά....

Προσλαμβάνοντας στην εγχώρια αγορά εργασίας

Πότε ενδύκνειται η πρόσληψη στελεχών από την εγχώρια αγορά εργασίας; Στον σημερινό όλο και πιο διασυνδεδεμένο κόσμο, οι επιχειρήσεις...
Διαφήμιση